سوالات متداول
فروشگاه اینترنتی گیگ باکس به تازگی وارد عرصه فروشگاه های آنلاین شده است اما با نام یسنا کامپیوتر از سال 86 تجربه فعالیت در مارکت موبایل و کامپیوتر را دارد و در این زمینه دارای پروانه کسب می باشد، از آنجا که نیاز های جامعه به سمت مارکت های آنلاین سوق گرفته تصمیم به راه اندازی فروشگاه اینترنتی گیگ باکس نمودیم و از اینکه در این راه درکنارمان هستید بسیار به خود می بالیم.
برای استفاده از خدمات گیگ باکس الزامی به عضویت نیست.
اما پیشنهاد می کنیم برای پیگیری راحت تر سفارشات و خدمات و همچنین ثبت سابقه خرید برای عضویت اقدام کنید.
گیگ باکس در تمامی مراحل سفارش برای کاربر پیامک و ایمیل ارسال می کند.
گیگ باکس پس از ثبت سفارش شما کالا را برای پست ارسال و پس از تحویل کالا به پست پیامک کد رهگیری پستی به شماره موبایلی که در سفارش خود درج نمودید ارسال می شود.تا زمان رسید کالا به دستتان میتوانید با استفاده از همین کد رهگیری در سامانه پست کشور سفارش خود را پیگیری کنید.
پس از ثبت سفارش ، در صورتی که سفارش هنوز ارسال نشده باشد امکان تغییر و یا کنسل کردن آن می باشد.برای این کار لازم است سریعا با بخش ارتباط با مشتریان گیگ باکس (34212668 -031) تماس بگیرید.
در تمامی حالات ، پس از ثبت سفارش توسط کاربر ، عملیات پردازش توسط گیگ باکس انجام می شود و نیازی به تماس کاربر با گیگ باکس نیست.
تمامی خدمات گیگ باکس تنها از طریق وب سایت فروشگاه ارائه می شود و با توجه به اصول خریدهای اینترنتی ، امکان خرید حضوری و فیزیکی مهیا نیست.
گیگ باکس در حال حاضر از روش پرداخت آنلاین توسط درگاه امن Pay.ir و بانک سامان استفاده می کند.
همچنین در صورت عدم توانایی پرداخت آنلاین ، می توانید وجه سفارش را به شماره حساب های اعلام شده در زمان سفارش واریز نمایید و با گیگ باکس تماس بگیرید.
** از تاریخ 98/07/01 مشتریان اصفهانی می توانند در هنگام ثبت سفارش ، گزینه پرداخت پس از تحویل را انتخاب و با پرداخت مبلغ 50،000 تومان بعنوان پیش پرداخت سفارش خود را ثبت و هنگام تحویل سفارش مانده حساب سفارش را پرداخت کنند.